Thursday, May 11, 2017

Kalau Negeri Di Bawah Khawarij dan Harbi

Adalah memalukan golongan yang boleh dikatakan arif dengan agama dan diberikan tanggungjawap menguruskan dana agama turut terlibat menggelapkan dan merosakkannya.

Kalau dalam kes di Perlis dahulu parti khawarij senang-senang sahaja membalikkan cap korupsi kepada UMNO kerana Perlis negeri UMNO kata mereka. Padahal bidang kuasa urusan wang zakat itu adalah milik mufti. Kali ini skandal yg sama berlaku di Pulau Pinang. Apalagi yang mereka ingin katakan?

Kita banyak terdengar tuduhan-tuduhan yang mengatakan ulama suk itu datangnya dari kalangan ulama politik kerajaan. Namun kita melihat Allah s.w.t. membuktikan sebaliknya. Allah s.w.t. membuktikan bahawa para ulama yang berada di dalam arena politik kerajaan ini adalah pendokong jemaah pemimpin negara yang selamat daripada ancaman mati jahiliyyah.

Sebaliknya golongan agamawan yang berada di luar kerangka jemaah itulah yang amat-amat mudah tergelincir menjadi ulama suk kerana mengambil mudah perintah untuk meleburkan dengan pemerintah. Ini mendedahkan mereka untuk mengikut hawa nafsu dan menyelewengkan DANA AGAMA milik Allah s.w.t. dan Rasulullah s.a.w.

KEMBALIKANLAH PEMERINTAHAN DI NEGERI PULAU PINANG INI KEPADA JEMAAH PEMIMPIN NEGARA.

🌴BN 🌴BN 🌴BN